Vr6 w escorcie?? - Strona 5

  szukane wyrażenia:   v6  -  w  -  escorcie
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik vw jest nie głupi, ale czy pchac go do forda?!? jakos mi sie to nie widzi, jesli ja mialbym taki cos sobie robic to chyba byam wzial 2.9 V6 z scorpio czy granady lub taunusa, a jak masz troche kasy to nawet 2.9 cosworth...:p
  
 
wybrałem ten silnik bo jest poprostu lepszy od fordowskich. Bardzo dostępny, mały jak na tą pojemność, no i pięknie mruczy
  
 
w takim razie czekam z nie cierpliwoscią na efekty Twoich dzialań bo jestem ciekawy jak to wyjdzie...

Powodzenia
  
 
No i jak? jezdzi juz escort? kiedy zaczynasz cos działac, tak bardziej doraźnie?
  
 
Cytat:
2007-02-28 20:49:48, VinCe pisze:
ej men.. nie podnosiłem go na wysokści jakieś ale fakt ze wyjąłem go z mondka sam.



No przeca wiem Wracając do tematu, to jak już się zabierzesz za prace, składaj obszerne relacje ze wszystkiego na bierząco Powodzenia...
  
 
jak narazie to założę mocniejsze doraźne sprężynki i amorki z przodu żeby to się jakoś trzymało. może we wtorek dostane je w swoje ręce he he. potem biorę się za układ chamowników. myślę że zaciski od rska wystarczą. Do tego nowe tarcze i klocki. to plan na ten miesiąc. Z powodów finansowych niemoge zrobić tego szybciej , potem ostro wchodzę w mechanikę. Kumpel sprowadza samochody z Niemiec może mi znajdzie jakiegoś dawce

[ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2007-03-02 18:51:07 ]
  
 
z RSa bedą za słabe.. moim zdaniem z mondeo v6 trzeba załozyc.
  
 
a będzie duży problem ze spasowaniem??
  
 
a może reflektujesz na 3l vr6 z omegi
  
 
z tego co pisał nosek to rozwiercenie mocowania w zwrotnicy z 8 na 10 mm i zmiana koncówek przewodów hamulcowych.. a i dystans pod tarcze 3mm
  
 
to w sumie nic poważnego. da się zrobić. najgożej będzie z dystansami bo niemam dojścia do tokarki
  
 
Cytat:
2007-03-02 18:55:46, koala_25 pisze:
a może reflektujesz na 3l vr6 z omegi


mv6 hehe niestać mnie, poza tym chuba bym go niewcisną w moją skorupe
  
 
ale wiem kto ma. spróbóje zrobić dystanse ze starych tarcz, tylko wstrzymam się jeszcze bo musze się upewnić ile dokładnie powinny mieć gróbości
  
 
ja ciagle jestem za starym silnikiem forda V6
V6
  
 
A ja myslałem że v6 zaczynały sie od 2.3 - 2.8 2.9
2.0 to chyba rzędowa jednostka 4 cylindrowa
  
 
Cytat:
2007-03-02 18:55:46, koala_25 pisze:
a może reflektujesz na 3l vr6 z omegi



ojj tak ten silniczek to bylby bardzo dobry wybor ale niestety z miejscem pod maska w essim bedzie ciezko... juz w Omedze dosyc szczelnie wypelnia cala miejsce pod maska
  
 
Cytat:
2007-03-02 19:24:24, zeberko pisze:
A ja myslałem że v6 zaczynały sie od 2.3 - 2.8 2.9 2.0 to chyba rzędowa jednostka 4 cylindrowa


A był taki silniczek V6 2.0
w mazdzie xedos/ mitsubishi galant też były 2.o v6
  
 
Cytat:
2007-03-02 19:24:24, zeberko pisze:
A ja myslałem że v6 zaczynały sie od 2.3 - 2.8 2.9 2.0 to chyba rzędowa jednostka 4 cylindrowa



Byly R4 i V6 w 2.0 i jeszcze byly niekiedy V4
  
 
Witam wszystkich

FIESTA VR6 jest moja.......

ps niezostala ona zrobiona dla szpanu ani do palenia gumy tak jak ktos napisal...tylko do wyscigow na 1/4........prowadzi sie rewelacyjnie niema z nia zadnych klopotow.....


pozdrawiam wszystkich

i zycze powodzenia ze swapem (komora silnikowa oriona jest troszke wieksza od fiesty mk3 takze niepowinienes miec wiekszych klopotow)
  
 
Cytat:
2007-03-03 16:32:07, FiestaVR6 pisze:
Witam wszystkich FIESTA VR6 jest moja....... ps niezostala ona zrobiona dla szpanu ani do palenia gumy tak jak ktos napisal...tylko do wyscigow na 1/4........prowadzi sie rewelacyjnie niema z nia zadnych klopotow..... pozdrawiam wszystkich i zycze powodzenia ze swapem (komora silnikowa oriona jest troszke wieksza od fiesty mk3 takze niepowinienes miec wiekszych klopotow)



no i tak tez myslalemgratulacje